Студио Витоша | Vitosha Studio


collapse collapse

Scott Aspect 940 Електрически велосипед 29 Bafang 750W батерия 1650 лв

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline kohai

  • Админ | Admin
  • Увлечен | Еnthusiast
  • *
    • Posts: 18
    • Престиж | Prestige: 24
    • View Profile
Цена: 1650:

Продавам Scott Aspect 940 със среден двигател Bafang 750W - електрическия велосипед е лек, ускорява изключително бързо и може да ви отведе до недостъпни места. Ползвал съм го за придвижване до работа и лекции, а в почивните дни изкачвах Витоша и околните планини. Тъй като това е електро велосипед, той не изисква книжка, застраховка или данъци. Може да бъде каран навсякъде, където е позволено за колела (в това число природни паркове). Не е каран зимата, но има и луди глави, които съм виждал да опитват такива деяния.



Малко статистика за придвижването с това бижу:
- Александър Невски до Черни Връх (самия връх) - 2 часа;
- Александър Невски до Копитото - 1 час;
- Княжево до Софийски университет - 25 минути;
- Руски паметник до Княжево - 15 минути;
- Южен парк до Княжево - 25 минути;



Техническа информация за велосипеда:
- Рамка: Алуминий;
- Размер на рамката: M;
- Размер на гумите: 29";
- Маса: 14 кг.;
- Спирачки: хидравлични дискови SRAM, AVID, DB1 (спират и автобус);
- Скорости 1 x 8;
- Зъбен блок: SHIMANO, HG31, 8speed, 11-32T;
- Команди: Shimano M310, w/ Optical Gear Display;
- Вилка: метална пружина, ход 100мм;
- Кормило - 660мм;
- Гуми: KENDA, 29x1.95, K1134, FRENCH VALVE;



Техническа информация за двигателя:
- Мотор: Bafang BBSO2B 750W номинална мощност, пикова мощност - 1500 W;
- Максимален въртящ момент: 120 Nm;
- Напрежение: 48 волта;
- Пробег: Зависи от батерията (виж долу);
- Сензор за завъртане на педалите (Pas sensor), както и масур за подаване на газ;
- Маса: 4.8 кг;



За още 150 лв. (т.е. всичко за 1800 лв.) мога да добавя към колелото и двигателя и старата си батерия - 48 волта, 8 ампер часа. С нея изминавам на пресечен терен с въртене между 35 и 50 км, само с подаване на газ - между 15-20 км. Пробега, както при всяко колело варира от вашата маса, от средната ви скорост и терена. В батерията има още поне 2 години живот (стига да бъде поддържана и зареждана, както трябва) или около 300-400 цикъла. Батерията има 294 цикъла, за разлика от останалите батерии по обяви, които магически са все по 10-15 цикъла...



Електро мотора може да ви подпомага по два начина - когато завъртате педалите, според натоварването, моторът ще ви подпомага, само подавайки газ, без да завъртате педалите или едновременно въртейки педалите, но и подавайки газ. В този смисъл тази машина е хибрид.



Какво е "среден двигател" (mid drive)?
- Средния двигател е система, която се монтира на мястото на педалите (самия двигател има педали и зъбчатка), той предава завъртането си към веригата, а от там на скоростите ви. До голяма степен, на принципа, на който вие завъртате педалите. По този начин, двигателя се възползва от скоростите на колелото си. Това ви позволява и да катерите и да се движите бързо. За разлика от hub моторите, които са по-неефективни и не стават за изкачване на склонове. За пример със среден двигател, средната ми скорост бе 20 км/ч към Черни връх.

Ще добавя в края снимки и на старото ми колело - черен Ram, за да добиете представа, какви "козички"/катерачи са. Ако имате каквито и да е други въпроси за ел. колелата и технологията ще се радвам да помогна.

Двигателя до сега има едва 1000 км.
Забележка: чантичката, багажника, огледалото и стойката не са включени в колелото.

Моля без смешни предложения, ако имате желание да направите такова, преди това проучете цените. Поздрави


Offline kohai

  • Админ | Admin
  • Увлечен | Еnthusiast
  • *
    • Posts: 18
    • Престиж | Prestige: 24
    • View Profile
Продадено, заключвам темата.


Tags: scott aspect bafang 
 

* Галерия | Gallery